Συνάντηση Μ. Βολουδάκη με την Υφυπουργό Παιδείας Σοφία Ζαχαράκη, με αντικείμενο προβλήματα του νομού Χανίων στον τομέα αρμοδιότητας της

Συνανάντηση με την Υφυπουργό Παιδείας Σοφία Ζαχαράκη, αρμόδια για την πρωτοβάθμια και τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, με αντικείμενο προβλήματα του νομού Χανίων στον τομέα αρμοδιότητας της πραγματοποίησε ο βουλευτής Χανίων Μανούσος Βολουδάκης.

Συγκεκριμένα ο βουλευτής με δελτίο τύπου δήλωσε τα εξής για το περιεχόμενο της συζήτησης:

1. ΕΠΑΛ Κισάμου: Τα containers που έχουν εξασφαλισθεί για την προσωρινή στέγαση του ΕΠΑΛ, δεν επαρκούν για τη στέγαση των εργαστηρίων. Επιπλέον, η μελέτη για τα νέα κτήρια δεν έχει πρόβλεψη για το ΕΠΑΛ, όπως ενημερώθηκα σε πρόσφατη σύσκεψη στο Δήμο Κισάμου. Τόνισα ότι σε κάθε περίπτωση πρέπει να διασφαλισθεί η συνέχιση της πλήρους λειτουργίας του ΕΠΑΛ Κισάμου, τόσο στο διάστημα της προσωρινής στέγασης, όσο με την οριστική λύση στο μέλλον. Ζήτησα να διευκρινίσει η Υφυπουργός τις προθέσεις του Υπουργείου ως προς το ζήτημα αυτό, καθώς πρόσφατες συζητήσεις έχουν δημιουργήσει ανησυχίες στην τοπική κοινωνία. Έλαβα τη διαβεβαίωση ότι το Υπουργείο δεν έχει στο σχεδιασμό του ούτε κατάργηση ούτε συγχώνευση του ΕΠΑΛ Κισάμου με άλλο γειτονικό ΕΠΑΛ. (Για το ζήτημα των containers και της μελέτης, η Υφυπουργός θα απαντήσει τις επόμενες ημέρες)

2. Κενά στη Δευτεροβάθμια στα σχολεία Σφακίων, Παλιόχωρας, Καντάνου. Παρά το γεγονός ότι φέτος προσλήφθηκε ο μεγαλύτερος αριθμός αναπληρωτών που έχει προσληφθεί τα τελευταία χρόνια, και παρά τις τοπικές προκηρύξεις προσλήψεων, υπάρχουν ακόμη σήμερα κενά. Αυτό καταδεικνύει τη στρεβλή νομοθεσία που ρυθμίζει το θέμα, ιδιαίτερα μετά την ουσιαστική κατάργηση των ποινών για όσους καθηγητές αρνούνται διορισμό. Στο συγκεκριμένο ζήτημα προφανώς υπάρχουν ευθύνες και στη Διεύθυνση της Δευτεροβάθμιας. Σε κάθε
περίπτωση τόνισα ότι πρέπει να λυθεί το ζήτημα άμεσα, με ιδιαίτερη έμφαση στα κενά σε μαθήματα εξεταζόμενα στις Πανελλήνιες.

3. Δημοτικό Έλους Κισάμου: Το σχολείο αυτό έχασε το χαρακτηρισμό του δυσπρόσιτου επί των ημερών ΣΥΡΙΖΑ.Ζήτησα να δοθεί ξανά χαρακτηρισμός αυτός, για να διευκολυνθεί ο διορισμός εκπαιδευτικών στο σχολείο αυτό (μοριοδότηση). Η Υφυπουργός με ενημέρωσε για τη διαδικασία που πρέπει να ακολουθηθεί, με πρόταση της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας του νομού, και με διαβεβαίωσε ότι θα την κάνει δεκτή. (Συνεννοήθηκα ήδη σχετικά με τον Προϊστάμενο της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας των Χανίων)

4. Μοριοδότηση πολυτέκνων στην προκήρυξη για πρόσληψη εκπαιδευτικών: Τόνισα ότι κακώς η προκήρυξη αυτή γίνεται χωρίς να έχει αλλάξει ο νόμος Γαβρόγλου, ο οποίος στέρησε από τους πολύτεκνους το πλεονέκτημα της πρόταξής τους στις προσλήψεις.

5. Πρότυπο Γυμνάσιο – Λύκειο για τα Χανιά: Ζήτησα τα Χανιά να ενταχθούν αν είναι δυνατόν στην πρώτη φάση του
σχεδιασμού για την ίδρυση Πρότυπου Σχολείου.